deadly class

By Çınar - Nisan 24, 2019



Selam! Görüşmeyeli nasılsınız? iyi olduğunuzu umut ediyorum. Bloğun ilk yazısı son zamanlarda izleyip bitirdiğim dizi olan Deadly Class ! 
Belki biliyorsunuzdur ilk önce çizgi roman olarak yayınlanmış, dizisi çıkana kadar ben de bilmiyordum. Diziyi Sevdiğim Tüm Erkeklere filminin başrolü olan Lana Conder bu dizininde başrolü. Cidden bir insan anca bu kadar farklı iki karaktere bürünebilir. Ayrıca Lana Vietnamlı ama Koreli ve Japon rollerinde oynatmaları bana çok komik geliyor.Lanacığım hakkında çok konuştum galiba, dizinin künyesine ve dizi hakkındaki yorumlarıma geçelim hemence.

Künye
Tür:
Dram, Gerilim, Aksiyon
Yönetmen:
Miles Orion Feldsott, Rick Remender
Ülke:
ABD
Oyuncular: 
Benedict Wong, Benjamin Wadsworth, Lana Condor, Maria Gabriela de Faría







Konu:
Deadly Class uyarlaması 80’lerde geçen karanlık bir hikayeyi işliyor. Evsiz bir genç, yalnızca seçkin ailelerin çocuklarını kabul eden özel bir okula kayıt olur. Bu aileler aynı zamanda dünyanın en güçlü suç örgütleridir. Talihsiz genç, bu düzende ahlaki değerlerini de koruyarak hayatta kalmaya çalışacaktır.


Yorumum
Evet ilk defa bir Amerikan dizisini yayınlanma esnasında izledim genelde bitmiş diziler benim için daha iyidir çünkü beklerken sıkılıp diziyi unuturum ama bunda hiç öyle olmadı aksine zaman çok hızlı bir şekilde geçti ve hemen bitti bir sezon ... SYFY  konusu baya üzücü çünkü genel olarak yeni sezon olacağını söyleyip yayımlamama gibi bir özelliği var. Oyunculuklarını çok sevdim dövüş sahneleri falan oldukça kaliteliydi karakterle uyumluydu ayrıca eski anılarını anlatırken kullanılan animasyonlar baya farklı ve güzel bir çizimi vardı. 'İzlemeli miyim ?' Sorusuna eğer  bu tarz konuları seviyorsanız bence göz atılabilir siz çok bir şey katmaz ama zaman kaybı da sayılmaz.


Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Diğer yazıma kadar beni bekleyin ve kendinize iyi bakın!


  • Share:

You Might Also Like

2 Yorumlar

  1. bunu hatırlamadım bilmiyom bi bakıyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel karanlık bir diziydi ama iptal edildi 2. Sezonu :((

      Sil

Yorum yapmak konusunda hiç çekinmene gerek yok, aksine yorumlar beni motive ediyor.