sebeplerini hatırla.

By Çınar - Nisan 12, 2021


          

Merhaba her yıl bir yazı atan ben geri geldim, çoğunlukla hayatımda bir dönüm noktası olunca yazı atıyordum ama bu yılın yarısı bile bitmemişken hayatımda o kadar çok değişti ki. Daha önce hayatımda olan birisi artık hayatımın bir parçası olması ile birlikte pek çok şey değişti zaten. Artık işler yolunda gitmiyor gibi hissettiğimde yalnız değildim hatta daha güçlü ve dayanıklı bir kişiliğe bürünmeye başlamıştım. Bir kaç haftadır öğrendim ki her zaman zorluklar karşına çıkacak yanımda birisi olunca zorlanmayacak değilim sadece daha kolay atlatmakta yardımcı olacak.

 

Hayallerim var ya da hedeflerim veya isteklerim nasıl adlandırırsan. Ulaşması oldukça zor bir yol insanı çok fazla yıpratıyor fiziksel veya mental bir şekilde farketmeksin. Çevrendeki insanlar çok fazla yorumda bulunuyor cidden o hedefi isteyip istemediğine emin olamıyorsun. Aslında bir yerde bu çok güzel bir şey o şeyi cidden isteyip istemediğine karar verebiliyorsun. Ayrıca insanların bu söyledikleriyle hayalie ulaşmaktaki yolda zorlanıp hatalar yaptıkça olan inancın ve motivasyonun da baya yok oluyor. En azından olaylar benim için böyle gelişmeye başladı. Sanırım her zaman olduğu gibi yaşadığım hiçbir şeyden pişman değilim. Sert bir şekilde düştüm, bayıldım ve şu an ayılmaya başladım.

 40 Inspirational And Motivational Quotes That Will Make Your Day |  Inspirerende citaten, Motiverende citaten, Motivatie

Önümde hedefime ulaşmanın önemli bir noktası olan şeye iki ay var bu süreçte düşersem gelecekteki kendime şunları söylemek istiyorum:

Arkana yaslan 

Seni rahatlattığını düşündüğün bir şarkıyı aç

Derin bir nefes al

Ve düşün hala bunu yapmak istiyor musun?     

 Cevabın evet ise kendine bir gün izin ver sevdiğin şeyler yaparak vakit geçir. Ayrıca yalnız kalmak o kadar kötü ve korkunç bir şey değil, kendini dinlemek sana hep iyi geliyor.

Güçlüsün ve bunu yapmayı çok istiyorsun.



  • Share:

You Might Also Like

0 Yorumlar

Yorum yapmak konusunda hiç çekinmene gerek yok, aksine yorumlar beni motive ediyor.