merhaba!

By Çınar - Nisan 09, 2019



Merhaba ben Çınar!  On altı yaşındayım ve dört yıldır blog yazıyorum eh tabi insan tam ergenlik dönemin de oluca eski yazılarını pek sevmiyor ve yeniden başlamak istiyor özellikle gelecekte bu tarzda bir meslek istediğim için bloğumu yenilemek istedim biliyorum biraz fazla bekletim ama buna değeceğine inanın ve benden umutlarınızı kesmeyin!




Kendimi tanıtmaya devam edecek olursam kitap düşkünü,film düşkünü, yemek düşkünü falan duymuşsunuzdur ama ben tamimiyle kültür düşkünüyüm farklı kültürleri , gelenekleri ve edebiyatlarını öğrenmek çok hoşuma gidiyor. Boş zamanlarım da genelde farklı ülkelerden film izlerim. Ayrıca pırasa yemeğini çok severim. Küçüklüğümden beri sürekli Transformers'a takıntılıyım sıkıldıkça izlerim. Genelde tür ayırt etmem ama fantastik ve tarihi filmler genelde ilgimi çekmiyor. Animasyon izlemeyi çok sevdiğimi söylemeyi unutmuşum. Kişiliğim konusunda genelde aşırı sinirli olmam dışında pek göze çarpan kötü yanım yok. Sanırım söyleyeceklerim bu kadar hala merak ettiğiniz bir şey varsa yazmayı unutmayın. Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Lütfen bloğumun büyümesi için yardım edin!!!



  • Share:

You Might Also Like

5 Yorumlar

  1. Hoş geldin :)) Yazılarını sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buu duymak çok güzel bir kaç güne hemen geliyor!

      Sil
  2. ayy piki pikiii :) okul arkadaşlarınla durumların nasııl. anlatıyodun yaa. okul da iyi de mi. nabıyon yazıın. gidiyon mu yine tatilee. geçen yaz şehirler arası gitmiştiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bu yıl pek bir yere gitmiyorum şimdilik ama umarm aniden bir şeyler çıkar, okul açılmaya doğru bir yazı yazmayı düşünüyordum ama istersen erkene çekerim ♥

      Sil
  3. olur ama sen istediğin zaman yaz ama belki yine gidersin bi yerlere veya yaz o zaman da yazarsın kii ne güzel daha çok yazı oluuur :)

    YanıtlaSil

Yorum yapmak konusunda hiç çekinmene gerek yok, aksine yorumlar beni motive ediyor.