''erken kalkan yol alır''

By Çınar - Aralık 11, 2019


Selam, döndüm dolaştım gene buraya geldim, insanı yazmak kadar rahatlatan bir şeyin olmadığını anladım. Aşırı yoğun bir yıl geçiriyorum 11. sınıf olmak beklediğimden yorucu bir şekilde ilerliyor ama mutlu hissetmiyor da değilim. Emin olduğum tek şey istediğim yerde olmadığım bir türlü düzenli bir çalışmaya başlayamadım ve aslında bu yazıyı yazma nedenim de bu.



Genelde okuldan eve gelince dinlenip bir saat falan çalışıyorum sonra yemek yiyorum biraz dinlenip iki saat kadar ders çalışıyorum ama verimli olduğunu düşünmüyorum. Çünkü uyuduğum saatler uykumu aldığım saatler değil genellikle 23.00 ve  04.00 arası uykuda olursam cidden dinç oluyorum ama ben asla bu saatlerde yatmıyorum.. Dün aldığım karar ile sabah insanı olmaya karar verdim. Normalde 07.15 uyanma saatimdi, bugün 07.00'de ve yarın 06.45'te kalkacağım hafta sonu falan tınlamayıp her gün 15 dakika erken alarm kurup o şekilde kalkacağım eğer kalkamazsam çok zorlanırsam o saati ertesi gün tekrar deneyeceğim ve alışana kadar bu şekilde ilerleyecek. En son 05.00 olduğunda sürekli o saatte kalkmaya başlayacağım.

Erken kalkmak ne işe yarayacak? Her insan tabi farklıdır ama ben erken kalkıp kahvemi içince hissettiğim dinçliği başka şekilde hissedemiyorum. Ayrıca sabahın sessizliğinde ve temiz zihniyle çalışmamım bana yararlı olacağını umut ediyorum.

Eğer siz de denemek isterseniz lütfen bana haber verin ve  bana bol şans dileyin! Bir sonraki yazıma kadar görüşürüz kendinize iyi bakın!


  • Share:

You Might Also Like

2 Yorumlar

  1. iyi şanslar başarılar kolaylıklar dua edicem tabii. evet en verimli sabah çalışılıyoooo :)alıştır kendiniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeey çok teşekkür ederim ❤️. Oluyor gibi bakalım şimdidilik pes yok!

      Sil

Yorum yapmak konusunda hiç çekinmene gerek yok, aksine yorumlar beni motive ediyor.